מחירון קידום אתרים

חבילה בסיסית

כותרת משנית

החל מ- 1000 ₪ / חודשי

✅ אופטימיזציה מלאה לאתר
✅ 1-2 מאמרים* בחודש
✅ מילות מפתח לקידום
✅ קידום לוקאלי
✅ מחקר מתחרים
✅ דו"ח חודשי
✅ קישור חיצוני* בחודש

חבילה סטנדטרית

כותרת משנית

החל מ- 2000 ₪ / חודשי

✅ אופטימיזציה מלאה לאתר
✅ 1-4 מאמרים* בחודש
✅ מילות מפתח לקידום
✅ קידום לוקאלי
✅ מחקר מתחרים
✅ דו"ח חודשי
✅ 1-2 קישורים חיצוניים* בחודש

חבילה פרימיום

כותרת משנית

החל מ- 3500 ₪ / חודשי

✅ אופטימיזציה מלאה לאתר
✅ 2+ מאמרים* בחודש
✅ מילות מפתח לקידום
✅ קידום לוקאלי
✅ מחקר מתחרים
✅ דו"ח חודשי
✅ 2+ קישורים חיצוניים* בחודש

*בהתאם לצורך.
הוספת מאמרים לאתר או קישורים חיצוניים תתבצע בהתאם לצרכי הקידום ובהתאם לשיקול דעת מקצועית בנושא.

כל מה שמצויין בכל אחת מהחבילות יכל להשתנות בהתאם לצורך האתר שלכם בהתאמה אישית. תשאלו אותי לגבי הסעיף הזה.

שאלות ותשובות

תוך כמה זמן לוקח רואים תוצאות?

תוצאות בקידום אורגני תלויות במספר גורמים כמו תחרות, איכות עבודת הקידום, וותק וגורמים נוספים. בדרך כלל ניתן לראות מגמה חיובית בתוצאות בין 3 ל- 6 חודשים מתחילת הפעילות בהתאם למצב של האתר בתחילת הפרויקט.

מה מקבלים במסגרת החבילה?

כל חבילת קידום איתי כוללת מחקר ביטויים, מחקר מתחרים, אופטימיזציה מלאה לאתר, הוספת מאמרים וקישורים חיצוניים קידום לוקאלי ודו"ח חודשי.

האם יש התחייבות לתקופה מסוימת?

אין התחייבות – אתם בוחרים כמה זמן להמשיך. רק שימו לב: אם התחלתם חודש פעילות, החודש ייחשב במלואו.

האם ניתן להתאים חבילת קידום אישית?

כן, ניתן להתאים את השירות בהתאם לתקציב, היעדים והתחום. כל החבילות הן הבסיס וכל החבילות יותאמו אישית.

איך מתבצע התהליך מרגע ההצטרפות?

לאחר שנקיים שיחת אפיון ונבין את הצרכים שלכם, ולאחר בדיקת האתר, נוכל להגדיר יחד את האסטרטגיה ואתחיל בפעילות הקידום.

האם אקבל דו"ח חודשי על ההתקדמות?

כן, אני מאמין בשקיפות מלאה ועל כן אשלח דו"ח חודשי מסודר, עם נתונים, דירוגים והפעולות שבוצעו.

האם אתם מספקים גם כתיבת תוכן?

כן. בהתאם לחבילה הנבחרת, ניתן לספק גם שירותי כתיבת תוכן. *במקרים מסוימים כתיבת התוכן תתבצע בתוספת מחיר.

האם יש התחייבות למיקומים מסוימים בגוגל?

לא. אי אפשר להבטיח מיקומים. מה שכן להתחייב אליו זה לתת לכם את ההכי טוב שמגיע לכם בשביל להגיע לתוצאות מקסימליות ולהביא לכם כמה שיותר לקוחות.

איך נמדדת הצלחת הקידום?

נגדיר יחד מדדים להצלחה, לכל פרויקט יש פרמטרים שונים שיכולים להיחשב כהצלחה. יעדים אלו יכולים להיות לידים, תנועה, דירוגים והכנסות. את העמידה ביעדים אציג לכם בסיכומים התקופתיים.

דילוג לתוכן